مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:072022-09-19ورزشي

کسب 5 مدال رنگارنگ توسط رزمی کاران قم در مسابقات کیک بوکسینگ ایران


علی یزدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز حاصل حضور تیم منتخب کیک بوکسینگ بین المللی استان قم در مسابقات کشوری این رشته به میزبانی تهران بود و این مدال ها در سه رده سنی نصیب تیم موفق قم شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که با حضور 23 تیم و 390 شرکت کننده از سراسر کشور به مدت دو روز برگزار شد، استاد حسین زندی به عنوان سرپرست و مربی تیم قم را هدایت کرد، ضمن اینکه استاد سلیمان حسینی و علیرضا صاحبی اظهر به عنوان داور نماینده استان قم در این رویداد بودند.

رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان قم در ادامه به مدال آوران تیم منتخب قم در این رقابت ها اشاره و بیان کرد: مهدی عظیمی در وزن منهای 80 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان عنوان قهرمانی و نشان طلا را کسب کرد و دومین مدال طلای تیم قم را امیرعلی اسداللهی در وزن منهای 30 کیلوگرم رده نونهالان به دست آورد.

وی افزود: سومین نشان طلای کسب شده برای تیم قم حاصل تلاش ابوالفضل محمدیان در وزن منهای 35 کیلوگرم رده نوجوانان بود و در همین رده سنی و در وزن منهای 45 کیلوگرم محمدرضا چراغی روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد، ضمن اینکه دو نشان برنز توسط امیرحسام زارعی از وزن منهای 25 رده نونهالان و علی خلیلی از وزن منهای 40 کیلوگرم رده نوجوانان به قم اختصاص پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 5 مدال رنگارنگ توسط رزمی کاران قم در مسابقات کیک بوکسینگ ایران

کسب 5 مدال رنگارنگ توسط رزمی کاران قم در مسابقات کیک بوکسینگ ایران