مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:122022-09-19اجتماعي

رگبار پراکنده و رعد و برق آسمان اصفهان را فرا می گیرد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: رگبارهای پراکنده و رعدوبرق در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در جنوب، نیمه غربی و تا حدی مرکز و روز پنجشنبه در شمال استان نیز پیش بینی می شود - آسیه آقایی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار تا اواخر هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، در برخی مناطق گاهی شدید همراه با خیزش موقت گرد و خاک و برای امروز و فردا رگبار پراکنده و رعد و برق به ویژه در جنوب استان پیش بینی می شود.

آقایی با بیان اینکه رگبارهای پراکنده و رعدوبرق در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در جنوب، نیمه غربی و تا حدی مرکز و روز پنجشنبه در شمال استان نیز پیش بینی می شود، گفت: احتمال وقوع صاعقه در ارتفاعات و مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 33 و کمینه فردا صبح 17 درجه سانتی گراد و خوروبیابانک با 39 درجه و بویین میاندشت با 9 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار پراکنده و رعد و برق آسمان اصفهان را فرا می گیرد

رگبار پراکنده و رعد و برق آسمان اصفهان را فرا می گیرد