مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:422022-09-19فرهنگي

محمد کاسبی از بیمارستان مرخص شد


بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون - در چند وقت اخیر با مشکلات جسمی مواجه بود و از نیمه مردادماه نیز به دلیل عوارض پس از جراحی قلب در بخش آی سی یو بیمارستان بستری شد و سرانجام پس از 18 روز مرخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین: او همچنان در بستر بیماری است و دوران نقاهت را طی می کند و به تازگی رییس سازمان سینمایی نیز به دیدار او رفته است.

محمد خزاعی - معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - به همراه قادر آشنا -معاون توسعه فناوری و مطالعات - و یزدان عشیری مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی در منزل این بازیگر حضور یافتند و خزاعی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی حضور کاسبی در فیلم های ارزشمند گفت: آقای کاسبی سابقه ای طولانی و روشن در ایفای نقش های متفاوت و جذاب در ژانرهای مختلف تاریخی، دینی، اجتماعی، دفاع مقدس و طنز دارند و این نشان از توانایی های ایشان برای حضور در آثار گوناگون دارد.

او با توضیح اینکه کاسبی از بازیگران محبوب و از افتخارات این عرصه است ادامه داد: ایشان کارنامه پربار و تاثیرگذاری در آثار فاخر چهار دهه گذشته دارد و مردم ما خاطرات خوبی از حضور وی در این آثار دارد.

خزاعی در این دیدار برای این هنرمند پیشکسوت و گزیده کار، آرزوی عافیت و شفای عاجل کرد و برای هر گونه کمک و مساعدت برای بهبود و درمان وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد کاسبی از بیمارستان مرخص شد

محمد کاسبی از بیمارستان مرخص شد