مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 15:122022-09-19سياسي

قوه قضا به دروغ پردازی های ماجرای مهسا امینی رسیدگی می کند


رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه در رابطه با اتفاق رخ داده برای مرحومه امینی پرونده ای در دادسرای تهران تشکیل شده است، گفت: در کنار رسیدگی به اصل ماجرا به موضوع دروغ پردازی ها در مورد این واقعه نیز با جدیت رسیدگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران در بخش دوم جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این دادگستری در رابطه با اتفاق رخ داده برای مرحومه مهسا امینی پیرو دستور رییس قوه قضاییه، اظهار کرد: بلافاصله بعد از وقوع این اتفاق، دادگستری استان تهران موضوع را از طریق مراجع ذی ربط و پزشکی قانونی مورد رسیدگی قرار داد و به هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی نیز ماموریت هایی را محول کرد.

   وی افزود: هم اکنون دو روز از آغاز بررسی های میدانی این هیئت از مراجع انتظامی، درمانی، قضایی و سایر افراد مسئول ذی مسئول و ذی صلاح در رابطه با اتفاق رخ داده برای مرحومه امینی می گذرد و تمامی سوابق و اسناد و مدارک در حال بررسی و جمع آوری هستند.

القاصی ادامه داد: به هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان تهران دستور داده شده که تمامی اتفاقات رخ داده برای مرحومه امینی را از زمان بدو احضار ایشان تا انتقال به مقر انتظامی و برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضا به دروغ پردازی های ماجرای مهسا امینی رسیدگی می کند

قوه قضا به دروغ پردازی های ماجرای مهسا امینی رسیدگی می کند