مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 15:122022-09-19سياسي

ایجاد قرارگاه عفاف و حجاب/ اصلاح ادارات و اقناع سازی جامعه


مدیر کل امور اجتماعی و انتخابات استانداری همدان گفت: با تشکیل قرار گاه عفاف و حجاب کار اصلاح روند عفاف و حجاب در ادارات و اقناع سازی افکار عمومی در سطح جامعه پیگیری و دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند غلامرضا فریدونی ظهر امروز در اولین جلسه قرارگاه در سطح جامعه پیاده کند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان  افزود: اگر ما بخواهیم با شانتاژهای خبری و به نام حقوق بشر احکام الهی را کنار بگذاریم خیلی از موارد دیگر قوانین اسلامی را نیز باید رها کنیم و فقط به نامی از اسلام اکتفا کنیم.

وی جایگاه زن در جامعه را بر اساس نگاه اسلام مهم عنوان کرد و گفت: کجای دین با حضور زن در جامعه مخالف است که بخواهد مستقیم آنها را از شرکت در فعالیت های اجتماعی نهی کند!، زنان در جریانات اجتماعی رسالت های عظیمی را ایفا کرده اند که نمونه آن نقش حضرت زینب(س) در واقعه کربلا و دفاع حضرت زهرا(س) از ولایت است.

فریدونی با بیان اینکه دشمن میلیاردها دلار برای مقابله با عفاف و حجاب هزینه کرده تا نظام اسلامی را از بین ببرد افزود: جامعه وقتی به لاابالی گری فرهنگی برسد نمی تواند در بخش های دیگر به رشد و توسعه برسد و در نتیجه دچار از هم پاشیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرارگاه عفاف و حجاب/ اصلاح ادارات و اقناع سازی جامعه

ایجاد قرارگاه عفاف و حجاب/ اصلاح ادارات و اقناع سازی جامعه