مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-19اقتصادي

برنامه نویسی؛ حرفه ای بدون مرز


برنامه نویسی از مشاغل و حرفه هایی است که با اختراع رایانه ظهور پیدا کرد و به گفته فعالان این حوزه، نه محدود به زمان است و نه مکان.

- خبرگزاری فارس_خراسان جنوبی_ عصمت برزجی؛ محبوبیت برنامه نویسی در سال های اخیر به قدری افزایش یافته است که تقریباً اکثر افراد در مورد آن چیزهایی شنیده اند.

با توجه به درآمد و حقوق برنامه نویسی و جذابیت های متعدد آن، افراد بسیاری تصمیم می گیرند که وارد دنیای برنامه نویسی شوند از همین رو برنامه نویسان معتقد هستند که علاقه مندان به این حرفه بدون هیچ محدودیت سنی و تها به اتکای تجربه ای که کسب کرده اند می توانند از این راه به درآمد برسند.

  یک کارشناس ارشد هوش مصنوعی در خراسان جنوبی گفت: لذت بردن از حل چالش های روزمره زندگی به صورت هوشمندانه یکی از مزایای برنامه نویسی است.

  حمید نخعی که از هشت سال پیش وارد حرفه برنامه نویسی شده در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یک برنامه نویس مشکلات را از دید متفاوتی نسبت به سایر افراد می بیند و برای حل مشکلات تصمیم گیری می کند.

  وی اما زمانبر بودن و استرس بالا را از معایب کار برنامه نویسی برشمرد و افزود: یک برنامه نویسی گاهی به امور روزمره خود نمی تواند رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نویسی؛ حرفه ای بدون مرز

برنامه نویسی؛ حرفه ای بدون مرز