مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 16:372022-09-19سياسي

23 میلیارد تومان جریمه رانندگی در خراسان جنوبی


معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند با اشاره به دریافت 23 میلیارد تومان جریمه رانندگی طی سال 1400 درخراسان جنوبی گفت: سهم شهرداری ها از این مبلغ 7 میلیارد تومان بوده که متاسفانه تنها 400 میلیون تومان در قالب اوراق قرضه پرداخت شده است و باید مسؤولان برای جذب این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی عصر امروز در دومین جلسه دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات پیشگیری از وقوع جرم تبیین جایگاه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ابلاغ برنامه هفتم توسعه کشور نیز بر پیشگیری از وقوع جرم به عنوان اولین و مهمترین قدم در اجرای سند تحول قضایی تأکید داشته اند.

علی عبدی، مدیرکل زندان های خراسان جنوبی تصریح کرد: به منظور کاهش سرقت، پیشنهاد می شود سارقین پس از طی مدت حبس در زندان ها به مساجد محلات خود تحویل شوند تا با همکاری هم محله ای ها علاوه بر نظارت، با ایجاد اشتغال و حمایت از طی سال 1400 خراسان جنوبی گفت: سهم شهرداری ها از این مبلغ 7 میلیارد تومان بوده است که متاسفانه تنها 400 میلیون تومان ان هم در قالب اوراق قرضه پرداخت شده است و باید مسئولان برای جذب این بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 میلیارد تومان جریمه رانندگی در خراسان جنوبی

23 میلیارد تومان جریمه رانندگی در خراسان جنوبی