مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 18:022022-09-19سياسي

خیاطیان: مرکز نوآوری مجلس به محل استفاده از ظرفیت نخبگانی تبدیل شود


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: مرکز نوآوری مجلس باید به محل استفاده از ظرفیت نخبگانی در حوزه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری امروز از مرکز نوآوری و خانه خلاق شناخت و همرسانی مؤثری میان قانونگذار و صاحبان ایده ایجاد کرد.

در این میان مرکز نوآوری و خانه خلاق مجلس می تواند محل پرورش ایده ها، ارتباط صاحبان ایده با قانونگذار و ایجاد هماهنگی برای بکارگیری از ابزارهای نوآورانه در امر قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین باشد.

در ادامه این نشست نیز بابک حمیدیا، رییس مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه با تشریح فعالیت های این مرکز گفت: تلاش داریم بیشترین تأثیرگذاری را برای ارتباط مؤثر حوزه های دانش بنیان و خلاق با مجلس و بالعکس ارتباط نمایندگان با اکوسیستم نوآوری کشور ایجاد کنیم و به نوعی ذی نفعان قوانین را در قوانین مشارکت دهیم.

هدفمان این است که در جهت مردمی سازی و هوشمندسازی مجلس برای کارآمدی بیشتر این نهاد قانونگذار و ناظر اجرای قانون کشور گام برداریم.

گفتنی است مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در شهریور سال گذشته با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان مجلس، معاون علمی و فناوری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیاطیان: مرکز نوآوری مجلس به محل استفاده از ظرفیت نخبگانی تبدیل شود

خیاطیان: مرکز نوآوری مجلس به محل استفاده از ظرفیت نخبگانی تبدیل شود