مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 21:272022-09-19حوادث

رمزگشایی از 12 فقره سرقت وسایل باغ ویلا در حاشیه مشهد


با تلاش و پی گیری ماموران پاسگاه فردوسی 2 متهم به سرقت وسایل باغ ویلا دستگیر و 12 فقره سرقت کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلاهای محدوده بلوار شاهنامه، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه فردوسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در بررسی آخرین سرقت مشخص شد که سارقان شبانه با نفوذ به داخل یک باغ ویلا تعداد زیادی لوازم شامل؛ پمپ آب و کفکش، کپسول گاز، تانکر آب، دستگاه فرز، 10 عدد پتو، درب آهنی و شلنگ را سرقت کرده است.

وی یادآور شد: ماموران پاسگاه فردوسی با یک سری تحقیقات میدانی و با استفاده از سرنخ های به جامانده یکی از متهمان را شناسایی و وی را به همراه همدستش در مخفیگاهشان در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: متهمان 31 و 42 ساله در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 12 فقره سرقت وسایل از باغ ویلاهای بلوار شاهنامه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه خود مراقبتی و مشارکت همگانی، موثرترین راه پیشگیری از سرقت است،  در راستای پیشگیری از سرقت باغ ها و اراضی کشاورزی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شروع فصل سرما از نگهداری وسایل و ادوات کشاورزی غیرضروری در باغ خودداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از 12 فقره سرقت وسایل باغ ویلا در حاشیه مشهد

رمزگشایی از 12 فقره سرقت وسایل باغ ویلا در حاشیه مشهد