مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 21:272022-09-19ورزشي

سجادی: تخصیص بیش از 90میلیارد تومان برای پروژه های ورزشی استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمید سجادی عصر امروز در نشست جمع بندی سفر به استان اردبیل اظهار کرد: در راستای حمایت از ورزش استان اردبیل 25میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز خانه کشتی، رفع نواقص استخر و تامین نورافکن های سالن های ورزشی شهرستان نیر، اختصاص یک تشک کشتی و 2میلیارد تومان جهت بهسازی سالن کشتی و ایجاد 8 واحد سوییت و احداث 10هزار مترمربع مسیر پیاده روی در شهرستان سرعین مصوب شد.

وی افزود: فراهم کردن میزبانی مسابقات جهانی اسکی روی چمن 2023 و اختصاص 20میلیارد تومان جهت ترمیم و رفع نواقص ورزشی در شهرستان نمین و اختصاص 10میلیارد تومان جهت بازسازی و ترمیم ساختمان و پیست تارتان، اختصاص 7میلیارد تومان از استانداری و اختصاص 30میلیارد تومان برای رفع و نصب نورافکن و بهسازی چمن این ورزشگاه انجام شود و پیست تارتان آن نیز در بهار 1402 تکمیل شود.

وی ادامه داد: رییس جمهور به حوزه ورزش بانوان توجه ویژه دارند و دستورات مهم و ویژه ای در این راستا صادر کردند و برای این حوزه استقلال و خودکفایی ورزش بانوان کشورمان برنامه اصلی است و زیرساخت های لازم برای ورزش بانوان در سطح های مختلف در دست اقدام است.

سجادی با اشاره به علاقه رییس جمهور به ورزش تشریح کرد: با پیگیری های شخص رییس جمهور، خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: تخصیص بیش از 90میلیارد تومان برای پروژه های ورزشی استان اردبیل

سجادی: تخصیص بیش از 90میلیارد تومان برای پروژه های ورزشی استان اردبیل