مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 21:572022-09-19پزشكي

وبا در اصفهان/ 16 آزمایش مثبت شد


از 19 شهریور جاری تا امروز نتیجه آزمایش ابتلا به بیماری وبا در استان اصفهان برای 16 نفر مثبت بوده و نتایج آزمایش آنها برای تایید نهایی به تهران ارسال شده است.

- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار، نتیجه آزمایش ابتلا به بیماری وبا برای 16 نفر در استان مثبت شده است، تاکید کرد: همه این افراد تحت درمان قرار گرفتند و بهبود یافتند.

  پژمان عقدک روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 19 شهریور جاری تا امروز نتیجه آزمایش ابتلا به بیماری وبا در استان اصفهان برای 16 نفر مثبت بوده و نتایج آزمایش آنها برای تایید نهایی به تهران ارسال شده است.

  وی تاکید کرد: هیچ مشکل خاصی برای این افراد پیش نیامده و در زمان حاضر نیز موردی از بستری به دلیل وبا گزارش نشده است.

  وی با بیان اینکه از حدود سه ماه گذشته مواردی از ابتلا به وبا در برخی استان ها گزارش شد، تصریح کرد: در استان اصفهان از حدود 9 روز گذشته مواردی در این زمینه شناسایی شدند که هیچکدام از آنها به مداخله خاص نیاز نداشتند.

  عقدک با بیان اینکه محدودیتی برای درمان بیماران مبتلا به وبا وجود ندارد، اضافه کرد: مهمترین توصیه ای که به مردم می شود این است که در صورت ابتلا به اسهال پیش رونده که بر اثر آن حجم زیادی از مایعات از بدن دفع می شود، سریع به پزشک مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبا در اصفهان/ 16 آزمایش مثبت شد

وبا در اصفهان/ 16 آزمایش مثبت شد