مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 00:372022-09-19حوادث

خرید 5 میلیارد تومان تجهیزات انفرادی ویژه آتش نشانان اراکی


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با اشاره به خرید پنج میلیارد تومان تجهیزات انفرادی برای نیروهای این سازمان، گفت: سازمان آتش نشانی اراک در راستای برنامه پنج ساله خود حرکت می کند و خرید نردبان هیدرولیکی با هزینه ای بیش از 70 میلیارد تومان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، محسن فضلی اظهار کرد: به زودی پاکت های مناقصه خرید نردبان هیدرولیکی بازگشایی خواهد شد و با تعیین پیمانکار این خودرو به تجهیزات آتش نشانی اراک اضافه می شود.

وی با بیان اینکه مقرر شده پنج دستگاه خودرو شاسی 18 تن به خودروهای نجات سنگین و حریق سنگین سازمان آتش نشانی شهرداری اراک افزوده شود، افزود: نزدیک به پنج میلیارد تومان تجهیزات انفرادی برای آتش نشانان این کلان شهر خریداری شده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک درخصوص حوادث شهری و عملیات نیروهای آتش نشانی، تصریح کرد: تحت تأثیر آموزش هایی که در فضای مجازی و رسانه در حوزه ایمنی ارائه می شود، میزان وقوع حوادث در سطح شهر و استان نسبت به گذشته کاهش داشته است.

وی گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی روزانه عملیات های زیادی را در سطح شهر برای حوادثی همچون افتادن در چاه، غرق شدگی، آوارهای سنگین، نشت مواد شیمیایی، حریق های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 5 میلیارد تومان تجهیزات انفرادی ویژه آتش نشانان اراکی

خرید 5 میلیارد تومان تجهیزات انفرادی ویژه آتش نشانان اراکی