مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 04:472022-09-20اجتماعي

16 هزار دانش آموز و دانشجوی چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت خیران


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 16 هزار دانش آموز، دانشجو و طلبه بی بضاعت در استان نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 16 هزار دانش آموز، دانشجو و طلبه بی بضاعت در چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با آغاز سال تحصیلی جدید دانش آموزان و دانشجویان خانواده های تحت حمایت برای ادامه تحصیل نیازمند لوازم التحریر، کیف،کفش و کمک های مالی هستند.

وی با اشاره به آغاز پویش شور عاطفه ها از 24 شهریورماه جاری، افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با پرداخت هر مبلغی زمینه ادامه تحصیل، رشد و بالندگی این دانش آموزان و دانشجویان را فراهم کنند.

محمدی اضافه کرد: مردم استان می توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان به این دانش آموزان و دانشجویان کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت عنوان کرد: دانش آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره های تحصیلی کمک هزینه تحصیلی(برای دانش آموزان) و کمک هزینه شهریه(برای دانشجویان) دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار دانش آموز و دانشجوی چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت خیران

16 هزار دانش آموز و دانشجوی چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت خیران