مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 06:572022-09-20سياسي

لزوم تبدیل آرامگاه علامه حسن زاده آملی به پایگاه بزرگ معنوی و گردشگری مذهبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال علامه ذوالفنون آیت الله حسن حسن زاده آملی، اظهار کرد: شخصیت والا و وارسته علامه حسن زاده آملی همیشه سد محکم مقابل جریانات انحرافی بوده و باید آرامگاه این عالم برجسته به پایگاه بزرگ معنوی و گردشگری مذهبی تبدیل شود.

وی افزود: آیت الله حسن زاده آملی از اساتید برجسته اخلاق بودند و شخصیت هاای برجسته همانند آیت الله حسن زاده آملی زمان حیات به واسطه خصوصیات اخلاقی به دنبال شناخته شدن در سطح جامعه و افکار عمومی نبودند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه علامه ذوفنون چهره بین المللی و جهانی بوده و در دل مؤمنان و مسلمانان جای داشتند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم برای افرادی در جامعه که هنوز شناختی از زوایای مختلف این شخصیت بزرگ معنوی ندارند شرایطی فراهم کنیم تا ابعاد وسیع سیر سلوک، تلاش و مجاهدت بیش از 70 سال آن عالم وارسته به بهترین شکل در افکار عمومی معرفی شود.

حسینی پور با اعلام اینکه علامه حسن‎زاده آملی در زمان حیات در مقابل جریانات انحرافی سد بزرگ محسوب می‎شد، یادآور شد: باید شخصیت وارسته، افکار عرفانی، سیر و سلوک و زوایای مختلف زندگی این عالم برجسته در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان جویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبدیل آرامگاه علامه حسن زاده آملی به پایگاه بزرگ معنوی و گردشگری مذهبی

لزوم تبدیل آرامگاه علامه حسن زاده آملی به پایگاه بزرگ معنوی و گردشگری مذهبی