مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 07:172022-09-20پزشكي

مواجهه با واریانت های جدید کرونا در اواخر پاییز


رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه دسترسی به ابزارهای نجات دهنده در برابر کرونا می تواند این بیماری را به بیماری قابل کنترل مبدل کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علیرضا ناجی، رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه سازمان بهداشت جهانی در روزهای اخیر عنوان کرده، چشم اندازی از پایان همه گیری کووید 19 متصور است، اظهار کرد: این ادعا بر اساس کاهش تعداد مرگ و میر کرونایی اعلام شده است.

وی افزود: تخمین ها در مطالعات گواه این است که از شروع واکسیناسیون علیه کرونا تا به امروز، از بیش از 20 میلیون مرگ جلوگیری شده است.

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه تاکید کرد: در هشت ماهه اول 2022 بیش از یک میلیون نفر در جهان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

عضو هیأت علمی دانشگاه انتشار و سوء برداشت از برخی اخبار در شبکه های اجتماعی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: در کشورمان حتی به روزهای صفر کرونایی هم رسیده ایم ولی متاسفانه اعلام اخبار پایان کرونا منجر به کاهش رعایت پروتکل ها و یا در برخی موارد عدم واکسیناسیون شد.

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه با بیان اینکه افزایش موارد مبتلا به کرونا با کاهش رعایت پروتکل ها دور از تصور نیست، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه با واریانت های جدید کرونا در اواخر پاییز

مواجهه با واریانت های جدید کرونا در اواخر پاییز