مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 07:172022-09-20اقتصادي

روایت معاون اشتغال کمیته امداد از خرید پهپاد برای مددجویان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با کمک دانش بنیان ها توانسته ایم حدود 100 پهپاد سمپاش را به کشاورزان مددجوی کمیته امداد تحویل دهیم تا بتواند با آن اشتغال زایی کنند.

- در مجموع از 10 هزار میلیارد تومان منابع پیش بینی شده 8800 میلیارد تومان را جذب کنیم.

در سال  1401 شورای عالی اشتغال در کمیته امداد 500 هزار شغلی را ایجاد کرده است که برای این تکلیف 25هزار میلیارد تومان منابع پیش بینی شده که در بانک ها توزیع شده است و در حال حاضر مشغول توزیع آن هستیم، برای اینکه به شکل بهتری این رویه انجام شود سیاست هایی را در پیش گرفته ایم.

پای شرکت های دانش بنیان به کمیته امداد باز شد فارس: در صحبت هایتان به اتخاذ سیاست اشتغال زایی اشاره کردید؛ دراین باره توضیح دهید.

بخشی از این سیاست ها همان باز کردن فرآیند شرکت های دانش بیان در اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) است، به ویژه آن که امسال سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین  است، ما به دنبال آن بودیم که این دو موضوع را هم با هم تجمیع کنیم.

یک عرصه دیگر آموزش های مهارتی است، ما در سال گذشته 40هزار آموزش مهارتی داشتیم و امسال نیز این میزان 150هزار افزایش یافته است، برای این آمار روالی داریم که افراد به آموزشگاه معرفی شده و گواهینامه مهارتی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت معاون اشتغال کمیته امداد از خرید پهپاد برای مددجویان

روایت معاون اشتغال کمیته امداد از خرید پهپاد برای مددجویان