مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 07:522022-09-20اقتصادي

تورم 70 درصدی و کاهش 80 درصدی فروش لوازم تحریر در یزد


برای نمونه جعبه مداد رنگی در یک برند و تولید داخل کشور از 48 هزار تومان شروع و تا 80 هزار تومان در بازار قیمت دارد و فروشنده هم برای این تفاوت قیمت ها نیز خریدهای جدید و قدیم را عنوان می کند.

- با افزایش گرانی ها در کشور و نبود مدیریت مناسب متولیان امر، آنچه در این اوضاعِ نابسامان هر روز رو به وخامت می گذارد، وضعیت معیشت جامعه کارگری است که حالا باید بیش از یک سوم حقوق خود را برای تهیه لوازم تحریر در آستانه مهرماه پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، این روزها یکی از اقشاری که به سختی زندگی می گذرانند، کارگرانی هستند که تمامی مشکلات از قبیل نبود بیمه، نداشتن خانه و سرپناه، بیکاری، عدم پرداخت حقوق معقول و ثابت، نبود حمایت، کاهش قدرت خرید و … را یک جا تجربه می کنند و با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید پس از چند سال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا باید درد و رنجی مضاعف را برای تامین لوازم مدرسه فرزندان خود متحمل شوند.

همه ساله در آستانه مهر ماه تقاضا برای خرید لوازم تحریر افزایش می یابد و مردم در صدد تدارکات آغاز مدرسه ای خاطره انگیز برای فرزندان هستند اما امسال وضعیت اقتصادی بسیاری از خانواده ها مناسب خرید لوازم مدرسه برای فرزندانشان مهیا نیست، تا جایی که برخی از افراد یا شغل خود را از دست داده یا با کسادی در بازار، کارشان تا آستانه تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم 70 درصدی و کاهش 80 درصدی فروش لوازم تحریر در یزد

تورم 70 درصدی و کاهش 80 درصدی فروش لوازم تحریر در یزد