مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 08:072022-09-20فناوري

شیوه جدید اطلاع رسانی فرهنگی در سمنان/ تابلوهای شهر نوحه می خوانند!


تابلوهای شهر با اجرای شیوه جدیدی از اطلاع رسانی فرهنگی در سمنان نوحه می خوانند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر نجم، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ایام پایانی ماه صفر، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان، به اکران تابلوهایی در شهر اقدام کرده که با خط دست نویس، عبارتی از نوحه ها و زمزمه های ماندگار روی آن درج شده است.

وی گفت: این پرتابل ها که روی آن بارکد درج شده، امکان شنیدن نوحه های خاطره انگیز و ماندگار محرم را برای شهروندان فراهم کرده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی با رویکرد استفاده از ظرفیت نوین اطلاع رسانی و قابلیت هوشمند اسکن کیو.

آر.

کدی و اتصال به درگاه پخش کننده فایل صوتی متناسب با این ایام برای عموم شهروندان مهیا شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان هم زمان با شنیدن این فایل صوتی می توانند به نصب و دانلود اپلیکیشن سمنان من که گام نوینی در راستای اطلاع رسانی و ارائه خدمات شهرداری سمنان به شهروندان است، اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه جدید اطلاع رسانی فرهنگی در سمنان/ تابلوهای شهر نوحه می خوانند!

شیوه جدید اطلاع رسانی فرهنگی در سمنان/ تابلوهای شهر نوحه می خوانند!