مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-20اجتماعي

تخصیص 600 میلیارد تومان اعتبار برای حذف مدارس دو نوبته خراسان شمالی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 600 میلیارد تومان اعتبار برای حذف مدارس دو نوبته استان طی سه سال از محل سفر ریاست جمهوری تخصیص پیدا کرد.

- ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در مجموعه آموزش و پرورش استان، پروژه مهر ماه از 21 مرداد ماه با شش کارگروه آغاز شده، تا بتوانند فضا را برای بازگشایی مدارس فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 184 هزار دانش آموز در سامانه سیدا ثبت نام کرده اند، گفت: علاوه بر این، 96 درصد از دانش آموزان برای کتاب های درسی در این سامانه ثبت شده است که کتاب ها در مقاطع مختلف به شهرستان ها منتقل شده و 70 درصد مدارس ابتدایی استان کتاب ها را به دانش آموزان تحویل داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی تعداد یک هزار و 400 معلم کمبود دارد که 200 معلم از محل خرید خدمت جبران شده است و مابقی کمبودات نیز با برنامه ریزی درست و باتوجه به مصوبه هیئت دولت جهت استفاده از نیروهای بازنشسته کمبودات جبران شده است.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری یک هزار و 706 نیروی فرهنگی خراسان شمالی در آستانه بازنشستگی قرار گرفتند که 850 نفر بازنشسته و 800 نفر با رایزنی های صورت گرفته استمرار خدمت خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 600 میلیارد تومان اعتبار برای حذف مدارس دو نوبته خراسان شمالی

تخصیص 600 میلیارد تومان اعتبار برای حذف مدارس دو نوبته خراسان شمالی