مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-20سياسي

چهار شعبه تخصصی حل اختلاف در استان البرز راه اندازی شد


رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به ایجاد چهار شعبه تخصصی حل اختلاف در استان، گفت: این اقدامات در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی و عملیاتی کردن راهبردهای 15 گانه ابلاغی سال جاری رییس قوه قضاییه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به ایجاد چهار شعبه ویژه شورای حل اختلاف در سال جاری در دادگستری کل استان البرز به منظور تخصصی کردن امور صلحی، گفت: این اقدامات در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی و عملیاتی کردن راهبردهای 15 گانه ابلاغی سال جاری رییس قوه قضاییه به ویژه راهبرد تحکیم مشارکت گروه های مختلف مردمی در اصلاح ذات البین و ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی انجام شده است.

وی افزود: نخستین شعبه ایجادی شورای حل اختلاف در سال جاری، شعبه 43 ویژه امور مدیریت شهری کرج بود که چهار روز پس از نشست رییس قوه قضاییه با اعضای شورای شهر و شهردار تهران با فراهم آوردن زیرساخت ها در استان البرز تشکیل شد.

رییس کل دادگستری استان البرز ادامه داد: با توجه به اعلام آمادگی رییس قوه قضاییه در نشست با شورای شهر تهران جهت تشکیل شورای حل اختلاف تخصصی ویژه امور شهری و از آنجایی که کرج به عنوان یکی از پنج کلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار شعبه تخصصی حل اختلاف در استان البرز راه اندازی شد

چهار شعبه تخصصی حل اختلاف در استان البرز راه اندازی شد