مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-20اقتصادي

کشف محموله قاچاق 60 میلیارد ریالی ماشین آلات بافندگی درنجف آباد


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ماشین آلات بافندگی قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال در عملیات مأموران این پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کامران ریاحی رییس ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مأموران مشخص شد فردی اقدام به واردات و ترخیص 10 دستگاه ماشین آلات بافندگی کرده در حالی که مدارک قانونی و معتبر گمرکی کالاها خلاف واقع و با مشخصات کالای وارداتی مطابقت نداشته است و کالای مذکور قاچاق است.

ریاحی تصریح کرد: مأموران پس از اخذ دستور مرجع قضایی و با هماهنگی با پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد به محل نگهداری کالا واقع در انباری در این شهرستان اعزام و دستگاه های قاچاق مکشوفه توقیف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با اشاره به این که در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کالای قاچاق مکشوفه را 60 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اشتغال، تولید و اقتصاد داخلی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله قاچاق 60 میلیارد ریالی ماشین آلات بافندگی درنجف آباد

کشف محموله قاچاق 60 میلیارد ریالی ماشین آلات بافندگی درنجف آباد