مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 10:572022-09-20سياسي

رییس مجلس: هوشمندسازی، اصلی ترین ابزار برای تحقق عدالت اجتماعی است


قالیباف با اشاره به اینکه دشمنان جنگ سایبری را شروع کردند گفت: آسیب پذیری در بخش ICT در بُعد امنیت بسیار مهم و کلیدی است و اگر امنیت سیستم ها را مورد توجه قرار ندهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، قرار دادند، تشکر کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نکات مهمی باید در جمع بندی این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا در پیگیری های بعدی در مجلس به ویژه از وزارت ارتباطات و سازمان امور اداری و استخدامی مبنای کار باشد، گفت: بدون شک همه ما می دانیم که هوشمندسازی و دولت الکترونیک دو ویژگی اساسی دارد، نخست اینکه اصلی ترین ابزار برای تحقق عدالت اجتماعی در کشور، هوشمندسازی است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم عدالت اقتصادی، اجتماعی و صرفه جویی و شفافیت را برقرار و محقق کنیم و همچنین با فساد مبارزه کنیم، برای اینکه نشان دهیم در این راه جدی هستیم باید به دنبال تحقق دولت هوشمند باشیم و تحقق این امر یعنی تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد.

قالیباف تأکید کرد: دومین نکته که همواره در بخشی از صحبت هایم به آن اشاره کردم این است که ما در کشور چهار قوه به جای سه قوه داریم، قوه چهارم بروکراسی و دیوانسالاری موجود در کشور است که خود به خود عمل می کند و تسلط لازم برای مهار آن وجود ندارد و این معضل در بخش های مختلف حوزه اجرایی دیده می شود، مهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس: هوشمندسازی، اصلی ترین ابزار برای تحقق عدالت اجتماعی است

رییس مجلس: هوشمندسازی، اصلی ترین ابزار برای تحقق عدالت اجتماعی است