مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 13:072022-09-20اقتصادي

خرید جوجه یک روزه سفید در چه مراکزی امکان پذیر است؟


در این روزها افراد زیادی هستند که تمایل به پرورش جوجه در محل کار یا زندگی خود دارند که برای انجام این کار باید نکات زیادی را رعایت نمایند.

- برای پرورش جوجه در مقدار زیاد، خرید و فروش آن باید از دستگاه جوجه کشی استفاده نمود برای ارسال جوجه یک روزه شیراز شهرکرد لاهیجان حتما باید بستر مناسب برای حمل و نقل آن را مهیا نمود تا در طول مدت ارسال هیچ آسیبی به جوجه ها نرسد چرا که در این زمان و تا حدود یک ماه پس از تولد جوجه ها نیاز به مراقبت ویژه دارند.

به منظور تولید جوجه در مقدار زیاد در ابتدا باید از تخم مرغ حاوی نطفه استفاده نمود و از اینکه تخم مرغ نطفه دارد مطمئن شد سپس آنها را با تنظیم دمای مورد نظر درون دستگاه ماشین جوجه کشی قرار داده تا پس از مدت بیست و یک روز از زمان شروع به جوجه تبدیل شوند.

ما قصد داریم تا در این مقاله در آراد برندینگ شما را با پرورش جوجه و روشهای نگه داری جوجه یک روزه به صورت اصولی آشنا نماییم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

در مرحله اول سعی نمایید طبق یک برنامه ریزی درست و اصولی پیش بروید تا در عملیات پرورش جوجه موفق شوید.

در گام اول حتما از یک تخم مرغ حاوی نطفه استفاده کنید و حتما آن را از یک مرجع معتبر تهیه نمایید چرا که امروزه تقلب در همه صنفی وجود دارد پس از خرید تخم مرغ حاوی نطفه حتما آن را نخست ضدعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید جوجه یک روزه سفید در چه مراکزی امکان پذیر است؟

خرید جوجه یک روزه سفید در چه مراکزی امکان پذیر است؟