مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-20سياسي

مرکز ناباروری زنجان کمبود متخصص دارد


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان به فعالیت یک مرکز ناباروری در بیمارستان آیت الله موسوی اشاره کرد و گفت: این مرکز فقط با یک متخصص اداره می شود از این رو نوبت دهی مرکز بسیار طولانی است و مراجعان باید در نوبت قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سیده فائزه موسوی در جلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مراجعات مکرر خانوارهای دارای چند قلو به دفتر امور بانوان برای پیگیری امور مسکن طبق قانون مصوب اظهار کرد: این مراجعات برای خانوارهای دارای فرزند سوم به بالا هم مکرر انجام می شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان به فعالیت یک مرکز ناباروری در بیمارستان آیت الله موسوی اشاره و تصریح کرد: این مرکز فقط با یک متخصص اداره می شود از این  رو نوبت دهی مرکز بسیار طولانی است و مراجعان باید در نوبت قرار بگیرند هر چند خبر دارم که یک متخصص هم برای حضور در این مرکز بورسیه شده است.

وی به مشکلات مرخصی زایمان برای بانوان شاغل اشاره کرد و افزود: عدم پرداخت حقوق و مزایا و از دست رفتن جایگاه شغلی از جمله مشکلات این حوزه است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

موسوی تاکید کرد: حل مشکلات ناشی از مرخصی زایمان بانوان، نیازمند اعمال مدیریت مسؤولان است، چرا که در این مورد خلاء قانونی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ناباروری زنجان کمبود متخصص دارد

مرکز ناباروری زنجان کمبود متخصص دارد