مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-20سياسي

اجرای 50 برنامه بسیج طلاب استان سمنان در هفته دفاع مقدس


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 50 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال از سوی بسیج طلاب استان سمنان تهیه و تدارک دیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بر مبنای آیات و نص صریح قرآن مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دوران هشت سال جنگ مدافع کشور و انقلاب و نظام بودند، افزود: تجربیات ناب و موفق گام نخست انقلاب می تواند الگویی برای گام دوم هم برای جبران راه های طی نشده و هم برای تحقق آرمان های تعیین شده باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به شباهت های شرایط امروز کشور با زمان دفاع مقدس تصریح کرد: اکنون شاهد آرایش تمام عیار دشمن مقابل نظام در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مجازی هستیم که نمونه آن را در فضای مجازی در روزهای اخیر همگان شاهد هستیم که چگونه واقعیت ها را علیه نظام واژگون نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 برنامه بسیج طلاب استان سمنان در هفته دفاع مقدس

اجرای 50 برنامه بسیج طلاب استان سمنان در هفته دفاع مقدس