مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 13:472022-09-20فناوري

آنچه خانواده ها باید در مورد اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان بدانند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت ارتباطات در راستای حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، اینترنت کودکان و نوجوانان را راه اندازی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمود رادمنش در خصوص فعال شدن اینترنت کودکان و نوجوانان گفت: اینترنت کودکان و نوجوانان در راستای سند حمایت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در سال 98 ارائه و مواد آن اخیرا به تصویب رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وزارت ارتباطات اخیرا در راستای محافظت از کودکان و نوجوانان در سطح پر مخاطره فضای مجازی و مدیریت دسترسی، اینترنت کودکان و نوجوانان را راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: والدین می توانند هر سیم کارت با هر اپراتوری را که در اختیار کودکان قرار می دهند با شماره گیری #456* سرویس اینترنت کودکان و نوجوانان را فعال کنند که بعد از فعال شدن اپراتور به سایت های مناسب سن کودکان و نوجوانان متصل می شوند.

رادمنش با بیان اینکه خانواده ها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت 456.

ir مراجعه کنند گفت: با راه اندازی اینترنت کودکان و نوجوانان آنها نمی توانند در فضای آزاد و ولنگار اینترنت رها باشند و هر سایتی را باز، گوگل را سرچ و به هر تصویری دسترسی داشته باشند، صرفا سایت هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه خانواده ها باید در مورد اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان بدانند

آنچه خانواده ها باید در مورد اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان بدانند