مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 14:122022-09-20سياسي

چاه های تامین کننده آب شرب همدان پایش می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد ضروری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای تامین استان، چاه های کشاورزی اضافه شده به شبکه آبرسانی شهر همدان باید و سپاه بر روی چاه ها، حضور دارند و هرگونه تخلفی را رصد می کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان تصریح کرد: در مجموع به همراه عوامل پشتیبان حدود 320 نفر در طول شبانه روز بر روی پایداری اتصال چاه های کشاورزی به شبکه آبرسانی همدان، نظارت دارند.

ضروری خاطرنشان کرد: پایداری شبکه، پیشگیری از ورود هرگونه آلودگی به آب، مشاهده شکستگی یا نشتی احتمالی و جلوگیری از برداشت غیر مجاز از چاه ها، از مهمترین اهداف استقرار ناظران بر روی چاه های کشاورزی متصل شده به شبکه آبرسانی شهر همدان نظارت می کنند.

وی تاکید کرد: این طرح از سوم شهریور ماه آغاز شده است و تا پایان برداشت آب از چاه های کشاورزی ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان افزود: در مدت انجام ماموریت این ناظران، تعدادی شکستگی و تخلف در رابطه با بستن شیرها اتفاق افتاده است که با اقدامات به موقع، مشکل پیش آمده به سرعت برطرف شده است.

ضروری یادآور شد: طرح آبرسانی بلند مدت به همدان مراحل پایانی خود را می گذراند و اکنون مخزن شماره 2 این طرح آبگیری شده است و بعد از تست مخزن و پمپ و الکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه های تامین کننده آب شرب همدان پایش می شوند

چاه های تامین کننده آب شرب همدان پایش می شوند