مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 14:522022-09-20اقتصادي

عرضه سومین ملک شهرداری در تالار شیشه ای بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوالفضل فلاح به برنامه های شهرداری تهران در راستای فروش املاک در بورس کالا اشاره کرد و گفت: - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به استقبال بی نظیر از عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا که منجر به فروش دو ملک شهرداری در کمتر از یک ساعت شد، از عرضه سومین ملک در تالار شیشه ای بورس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از معاونت مالی و اقتصاد شهری، ابوالفضل فلاح به برنامه های شهرداری تهران در راستای فروش املاک در بورس کالا اشاره کرد و گفت: ایجاد شفافیت مالی یکی از مهم ترین رویکرد های جدید معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران است، که در نهایت منجر به واگذاری و عرضه املاک در بورس شد.

وی با اشاره به اینکه بورس کالا هم اکنون سالم ترین ابزار معامله محسوب می شود، افزود: تسریع فرآیند واگذاری قطعی ملک به دو ماه، مولدسازی و شفافیت از مزایای استفاده از ظرفیت بورس کالا برای عرضه املاک شهرداری تهران است.

فلاح تصریح کرد: بر اساس اولویت، واحد های مسکونی، تجاری و اداری قابل بهره برداری و تحت تملک شهرداری، با قابلیت انتقال سند مالکیت را در بورس عرضه می کنیم، با توجه به ظرفیت بالای بورس کالا در مستندسازی کیفیت واگذاری و عرضه شفاف املاک، قصد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سومین ملک شهرداری در تالار شیشه ای بورس

عرضه سومین ملک شهرداری در تالار شیشه ای بورس