مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 14:522022-09-20سياسي

سال تحفیظی مراکز حفظ قرآن مؤسسه بیت الاحزان آغاز شد+عکس


آیین گشایش دوره اول مراکز حفظ قرآن همراه با تحصیل مؤسسه بیت الاحزان صبح امروز سه شنبه 29 شهریور ماه در شهرستان قرآنی استهبان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین گشایش دوره اول مراکز حفظ قرآن همراه با تحصیل مؤسسه بیت الاحزان صبح امروز سه شنبه 29 شهریور ماه در شهرستان قرآنی استهبان برگزار شد.

در این همایش حدود صد نفر از مسئولان، اساتید، معلمان، قرآن آموزان و والدین آنها از شهرستان های مختلف استان حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان در ابتدای جلسه خطاب به قرآن آموزان گفت: علاقه به حفظ قرآن کریم درون همه مسلمانان قرار داده شده است چرا که آیات قرآن با فطرت بشر سازگاری کامل دارد.

وی علت این که برخی در میانه راه حفظ قرآن، حفظ را رها می کنند و اظهار خستگی می کنند را عدم پیروی آنان از شیوه صحیح حفظ قرآن دانست و خطاب به دانش آموزان تأکید کرد: چنانچه بخواهید به خستگی و بی انگیزگی در حفظ قرآن دچار نشوید باید از روش های صحیح و مناسبی که توسط مربیان به شما عرضه می شود پیروی کنید.

این حافظ کل قرآن کریم با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: لازمه حفظ قرآن سه مورد است: قلب خاشع، مکان فارغ و استاد حاذق.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تحفیظی مراکز حفظ قرآن مؤسسه بیت الاحزان آغاز شد+عکس

سال تحفیظی مراکز حفظ قرآن مؤسسه بیت الاحزان آغاز شد+عکس