مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 16:222022-09-20پزشكي

دانشگاه کلرادو: آیا می خواهید از مغز خود مراقبت کنید؟ قدم بزنید!


شرکت کنندگانی که شش ماه پیاده روی سریع و منظم را به پایان رساندند در مقایسه با افرادی که تمرینات کششی و تعادلی را برای مدت زمان مشابه انجام می دادند.

- دانشگاه کلرادو: آیا می خواهید از مغز خود مراقبت کنید؟ قدم بزنید! شرکت کنندگانی که شش ماه پیاده روی سریع و منظم را به پایان رساندند در مقایسه با افرادی که تمرینات کششی و تعادلی را برای مدت زمان مشابه انجام می دادند.

مجله نوروایمیج منتشر شده، شرکت کنندگانی که شش ماه پیاده روی سریع و منظم را به پایان رساندند در مقایسه با افرادی که تمرینات کششی و تعادلی را برای مدت زمان مشابه انجام می دادند، آمادگی قلبی عروقی بیشتری داشتند و بهبود در ماده سفید مغز و حافظه را به میزان بالاتری تجربه کردند.

آیا پیاده روی سریع می تواند به پیشگیری از زوال عقل یا از دست دادن حافظه کمک کند؟ هرچند این مطالعه اولین پژوهشی نیست که نشان می دهد فعالیت بدنی زوال شناختی را کاهش می دهد و حتی باعث ایجاد تغییرات مثبت در مغز می شود (که پلاستیسیته یا وبگاه مدلاین پلاس در تحقیق جدید مورد بحث، محققان روی بخش کمتر مطالعه شده مغز به نام ماده سفید متمرکز شده اند که در بافت های عمیق تر یافت می شود و حاوی رشته های عصبی است که امتداد نورون ها به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کلرادو: آیا می خواهید از مغز خود مراقبت کنید؟ قدم بزنید!

دانشگاه کلرادو: آیا می خواهید از مغز خود مراقبت کنید؟ قدم بزنید!