مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 16:322022-09-20سياسي

مرکز پژوهش های مجلس و وزارت ارشاد توافقنامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کردند


مرکز پژوهش های مجلس و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توافقنامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،توافقنامه همکاری علمی و پژوهشی مرکز پژوهش های چابک و چند بُعدی به مسائل و چالش های کشور می پردازد.

وی افزود: در دوره جدید فعالیت مرکز پژوهش های مجلس بهره مندی از ظرفیت کارشناسی و نخبگانی بیرون از مرکز را در دستور کار قرار داده ایم که در این مسیر توافقنامه های همکاری علمی مشترکی را با سازمان ها، وزارتخانه ها، انجمن های علمی و دانشگاه‎های کشور به امضا رسانده ایم.

نگاهداری رویکرد نوآوری باز را از دیگر اقدامات مرکز پژوهش های مجلس در دوره فعلی فعالیت دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا با برگزاری رویدادهایی چون نوآیند، پارلمان دانشجویی و افتتاح اندیشکده های استانی به دنبال استفاده از توان نخبگانی سایر مراکز و استان ها کشور هستیم.

رییس مرکز پژوهش های مجلس یادآور شد: هرچقدر ارتباطات علمی و پژوهشی بین سازمان ها و نهادهای کشور بیشتر شود و مباحث با رویکرد پیشینی علمی و کار کارشناسی مورد ارزیابی قرار گیرند از تقابلات سیاسی پسینی جلوگیری خواهیم کرد.

محمدمهدی اسماعیلی نیز در این نشست با بیان اینکه مرکز پژوهش های مجلس به نقطه قابل اتکایی برای تصمیم گیری نظام تبدیل شده است، گفت: مرکز پژوهش های مجلس ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش های مجلس و وزارت ارشاد توافقنامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کردند

مرکز پژوهش های مجلس و وزارت ارشاد توافقنامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کردند