مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 16:372022-09-20اقتصادي

بهره مندی 12 هزار و 140 خانوار متقاضی نهضت ملی مسکن از تسهیلات بانکی


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 7 هزار و 843 خانوار از تعداد متقاضیانِ افتتاح حساب شده تاکنون مبلغ اولیه آورده را واریز و 12 هزار و 140 خانوار متقاضی نهضت ملی مسکن از تسهیلات بانکی بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو با اعلام اینکه بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز از نهضت ملی مسکن حمایت می کند، اظهار داشت: اولویت راه و شهرسازی و بانک مسکن خانه دار کردن مردم است و در این راستا عزم و حمایت بیش از پیش در پیشبرد اهداف نهضضت ملی مسکن بسیار تأثیرگذار است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان، گفت: 168 هزار و 455 خانوار ثبت نامی در نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد که برای 6 هزار و 78 خانوار تعریف پروژه شده است.

حمزه لو ادامه داد: همکاری بیش از پیش بانک مسکن  به خصوص در بخش پرداخت تسهیلات بانکی در استان می تواند در پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن بسیار موثر باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 7 هزار و 843 خانوار از تعداد متقاضیانِ افتتاح حساب شده تاکنون مبلغ اولیه آورده را واریز  و  12 هزار و 140 خانوار متقاضی نهضت ملی مسکن از تسهیلات بانکی بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 12 هزار و 140 خانوار متقاضی نهضت ملی مسکن از تسهیلات بانکی

بهره مندی 12 هزار و 140 خانوار متقاضی نهضت ملی مسکن از تسهیلات بانکی