مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 17:122022-09-20اقتصادي

لزوم قطع دست دلالان از بازار محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی


نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی گفت: : با حمایت از آب و خاک و خرید محصولات کشاورزان توسط شرکت تعاونی روستایی به قیمت مناسب، میتوان دست دلالان را از بازار قطع کرد و به کشاورزی جان تازه ای دمید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با مجتبی قلنجی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بر لزوم اطلاع رسانی و تبیین سیاست های آن اداره اشاره کرد و اظهار داشت: سیاست های اتخاذ شده توسط آن سازمان در سالهای اخیر،  الحمدالله به نفع مردم و به خصوص قشر کشاورز است ولی متاسفانه آن طوری که باید، این سیاست ها و برنامه ها تبیین نشده اند و مردم بی اطلاع اند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت رسانه ملی و پایگاه های خبری در تبیین حفظ کاربری اراضی، اصلاح الگوی کشت، امنیت غذایی و غیره استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم افزایش ارتباط بین دستگاه های مرتبط با اراضی تاکید کرد و افزود: باید ارتباط دستگاه های مرتبط با حوزه اراضی افزایش یابد و موازی کاری های موجود بین دستگاهها، حذف شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با بیان اینکه باید سیاستی اتخاذ شود که جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی گرفته شود، گفت: تخریب ساختمان های احداث شده در باغ ها بازتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم قطع دست دلالان از بازار محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی

لزوم قطع دست دلالان از بازار محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی