مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 20:372022-09-20سياسي

آغاز مطالعات طرح جامع ترافیکی فردیس


شهردار فردیس از آغاز مطالعات طرح جامع ترافیکی فردیس خبر داد و گفت: در راستای رفع معضل ترافیک فردیس در مرحله اول تأمین وسایل حمل و نقل عمومی و در مرحله دوم فرهنگ سازی استفاده از آن در دستورکار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن ایثار شهرداری فردیس برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری فردیس از نبود نیروی انسانی متخصص رنج می برد، گفت: در صدد هستیم با توجه به سهمیه شهرداری فردیس در سازمان شهرداری ها، 30 نفر نیروی متخصص از طریق آزمون سازمان سنجش جذب کنیم.

شهردار فردیس ادامه داد: البته متوجه جاهای خالی در چارت سازمانی شهرداری و مأمورانی که سر کار خود حاضر نمی شوند و یا در جای دیگری مشغول به کار می باشند، هستیم؛ اما در مرحله ابتدایی نیازمند تأمین ساختمان برای شهرداری مرکز و سازمان ها و مناطق هستیم و در مرحله بعدی نیروهای متخصص در جهت تأمین سازمان ها و مناطق به کارگرفته خواهند شد.

وی در خصوص معضل ترافیک فردیس، گفت: همه شهرهای بزرگ دچار معضل ترافیک هستند، رفع این معضل در کام اول نیاز به تأمین زیرساخت ها و سپس فرهنگ سازی درست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات طرح جامع ترافیکی فردیس

آغاز مطالعات طرح جامع ترافیکی فردیس