مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 21:022022-09-20ورزشي

دلیل جدایی دلیخت از یوونتوس فاش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از سه فصل نه چندان فوق العاده، ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و حتی فتح اسکودتو بود که ماتیس دی لیخت در فصل تابستان امسال از یوونتوس جدا شده و راهی بوندسلیگا و باشگاه بایرن مونیخ شد.

- مدافع پیشین تیم فوتبال یوونتوس دلیل جدایی اش از این تیم را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بعد از سه فصل نه چندان فوق العاده، ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و حتی فتح اسکودتو بود که ماتیس دی لیخت در فصل تابستان امسال از یوونتوس جدا شده و راهی بوندسلیگا و باشگاه بایرن مونیخ شد.

حالا ماتیس دی لیخت مدعی شد یوونتوس از جاه طلبی لازم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار نبوده و او به این نتیجه رسیده که زمان تغییر باشگاه در تابستان امسال فرا رسیده است.

ماتیس دی لیخت، گفت: من از 6 دیدار از هشت بازی اخیر به میدان رفته ام؛ بنابراین واقعا از این مقدار زمان بازی و شرایط دو ماه اول حضورم در بایرن مونیخ بسیار راضی هستم.

انتخاب جدایی از یوونتوس برایم خوب بود و فکر می کنم از نظر کیفیت تیمی، یک گام به جلو برداشتم.

یوونتوس یک تیم نامدار با بازیکنانی بزرگ است و من از حضور در این باشگاه خیلی لذت بردم، اما بایرن مونیخ جاه طلبی بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و این ویژگی کمتر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل جدایی دلیخت از یوونتوس فاش شد

دلیل جدایی دلیخت از یوونتوس فاش شد