مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 21:422022-09-20ورزشي

دیدار تصویری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با فرمانده کل قوا


رییس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به صورت تصویری از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره مند خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار سید و بسیج در هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی در سراسر کشور به ویژه در مساجد، پایگاه های مقاومت، مراکز فرهنگی، ورزشی، محلات مختلف شهری، کارخانجات، سازمان ها، ادارات و نهادها به ویژه توسط دانشجویان عزیز و فرهنگی برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آغاز این برنامه ها با ملاقات و تشرف پیشکسوتان دفاع مقدس در محضر مقام معظم رهبری و در سراسر کشور از فردا آغاز خواهد شد، تصریح کرد: در این دیدار یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره مند خواهند شد.

سردار قریشی با اشاره به محورهای پیش بینی شده برنامه ها در هفته دفاع مقدس، افزود: تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در محضر مقام معظم رهبری به عنوان برنامه اول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و متقابلاً در استان ها و شهرستان ها نیز این برنامه انجام می شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اجرای شامگاه یاد یاران در کلیه پایگاه های مقاومت و مراسم اختتامیه شهدای دانشجو نیز برگزار خواهد شد، یک سری برنامه ها هم به شکل مناسبتی در طول هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار تصویری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با فرمانده کل قوا

دیدار تصویری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با فرمانده کل قوا