مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 22:172022-09-20اقتصادي

تأمین 400 میلیون مترمکعب آب مورد نیاز استان اصفهان از طریق خطوط انتقال آب دریا


در جلسه ای به ریاست معاون اول رییس جمهور مقرر شد پس از تأمین آب استان سیستان و بلوچستان و افزایش ظرفیت آب نمک زدایی شده به میزان 400 میلیون مترمکعب آب در سال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دوازدهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران عصر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و اعلام شد تا پایان سال 1403، آب مورد نیاز صنایع و معادن به استان اصفهان خواهد رسید.

 محمد مخبر در این جلسه که با حضور وزیر نیرو و مدیران عامل شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی مجری طرح انتقال آب دریا به فلات مرکزی ایران برگزار شد، با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی های دولت برای رساندن آب دریا به فلات مرکزی ایران تأکید کرد: تا پایان دولت سیزدهم آب مورد نیاز صنایع و معادن بزرگ از طریق شیرین سازی و طرح های انتقال آب در کنار استفاده از ظرفیت پساب تأمین خواهد شد.

وی با قدردانی از تمامی شرکت های مجری طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی تصریح کرد: این اقدام مهم دولت سیزدهم یک تصمیم کلان کشوری است که باید با تمام توان و با همکاری شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی تا پایان دولت نهایی شود.

معاون اول رییس جمهور همچنین دستور داد تا ظرف 2 ماه آینده امکان کنترل برخط خطوط انتقال آب دریا برای نظارت بر چگونگی پیشرفت کار فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 400 میلیون مترمکعب آب مورد نیاز استان اصفهان از طریق خطوط انتقال آب دریا

تأمین 400 میلیون مترمکعب آب مورد نیاز استان اصفهان از طریق خطوط انتقال آب دریا