مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 23:222022-09-20ورزشي

آفتاب نیوز: 17 سال با گشت ارشاد / تار موی زنان همچنان مسئلهٔ کشور است


جمعیت طردشده قاعدتاً یا به نیروهای معترض و ناراضی در داخل کشور تبدیل خواهند شد یا به خیل عظیم مهاجران خواهند پیوست که در هر حال به زیان ملت است.

- جمعیت طردشده قاعدتاً یا به نیروهای معترض و ناراضی در داخل کشور تبدیل خواهند شد یا به خیل عظیم مهاجران خواهند پیوست که در هر حال به زیان ملت است.

آفتاب نیوز نوشت: درحالی که اعتراضات فراوانی نسبت به برخورد فاجعه بار گشت ارشاد مطرح شده است اما مطالبهٔ اساسی افکار عمومی اکنون بیشتر ناظر بر اساس وجود گشت ارشاد است.

از زمانی که محمود احمدی نژاد در پاسخ به شایعات مربوط به نگاه های ضد زن و تفکیک جنسیتی در تلویزیون ظاهر شد و با استفهام انکاری بیان کرد عده ای می گویند مسئلهٔ کشور این است که زنان می خواهند دو تا تار موشان را بیرون بگذارند؟! و حکومت هم نمی گذارد! حدود 17 سال می گذرد و اگر این روزها به شبکه های اجتماعی و وبسایت های خبری نگاه کنید با وجود تمام مشکلات وخیم داخلی و خارجی همچنان تار موی زنان مسئلهٔ حادّی برای کشور است که به نظر می رسد مسئولان کشور هنوز پاسخ شایسته ای برای آن پیدا نکرده اند.

درحالی که در چند هفتهٔ گذشته، خبر ورود محدود زنان به ورزشگاه ها حکایت از آن داشت که گویی کمی اوضاع به نفع آنان تغییر کرده است، ناگهان فاجعهٔ مرگ مظلومانهٔ مهسا امینی بعد از بازداشت توسط گشت ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب نیوز: 17 سال با گشت ارشاد / تار موی زنان همچنان مسئلهٔ کشور است

آفتاب نیوز: 17 سال با گشت ارشاد / تار موی زنان همچنان مسئلهٔ کشور است