مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 06:222022-09-21سياسي

نماینده مجلس: شاهد مهمان نوازی بسیار خوب عراق در مراسم اربعین بودیم


عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مهمان نوازی مردم عراق از زائران ایرانی بی نظیر بود، اظهار داشت: زائران ایرانی در ایام اربعین شاهد مهمان نوازی بسیار خوب مردم و دولت عراق بودند.

- زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گف وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد شکاف بین کشورهای ایران و عراق در ایام برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده روی اربعین به عنوان یک رویداد جهانی و بین المللی امروز محل تمرکز بسیاری از عاشقان اهل بیت (ع) شده است.

وی افزود: این حرکت جهانی موجب پیوند ناگسستنی میان قلوب محبین اهل بیت (ع) شده است و از این جهت نقطه تمرکز دشمنان اسلام هم هست.

* روابط ایران و عراق به لحاظ تاریخی ناگسستنی است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه روابط دیرینه ایران و عراق مربوط به امروز و دیروز نیست، تصریح کرد: پیوند این دو کشور به لحاظ تاریخی و مذهبی عمیق و ناگسستنی است که مشخصاً این روابط با شیطنت ها، توطئه افکنی و فضاسازی های دشمنان تار نخواهد شد.

الهیان با بیان اینکه مهمان نوازی مردم عراق از زائران ایرانی بی نظیر بود، اظهار داشت: زائران ایرانی در ایام اربعین شاهد مهمان نوازی بسیار خوب مردم و دولت عراق بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: شاهد مهمان نوازی بسیار خوب عراق در مراسم اربعین بودیم

نماینده مجلس: شاهد مهمان نوازی بسیار خوب عراق در مراسم اربعین بودیم