مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 07:222022-09-21اجتماعي

21 کلاس، مهرماه در ملارد به بهره برداری می رسد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به حضور 83 هزار دانش آموز ملاردی در سال تحصیلی جدید، گفت: در حال حاضر 66 کلاس درس در سطح شهرستان در حال ساخت بوده که در مهرماه نیز 21 کلاس درس در قالب 2 مدرسه خیرساز به بهره برداری می رسد.

- سعید تیموری راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد با اشاره به اجرای پروژه مهر اظهار کرد: آماده سازی مدارس با جذب همکاری و مشارک های مردمی و بهره مندی از عزم ملی امکان پذیر است و سعی شد تا پس از 2 سال نیم بها و در موارد ضروری حتی رایگان لباس فرم داده خواهد شد.

وی با اشاره با اینکه دانش آموزان اتباع همچنان در حال ثبت نام هستند، ادامه داد: 3500 فرهنگی در این سال تحصیلی به تعلیم و تربیت دانش آموزان مشغول هستند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد با اشاره به اینکه 11 کد مدرسه جدید با 54 کلاس درس، امسال راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: این کلاس های درس حدود 2 هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار می دهد که در مهر ماه نیز دو مدرسه خیرساز با 21 کلاس درس به بهره برداری می رسد.

تیموری راد تصریح کرد: در حال حاضر 66 کلاس درس در قالب 6 آموزشگاه در حال ساخت داریم و 46 کلاس درس در قالب 4 آموزشگاه و 2 طرح توسعه خشت گذاری و آماده اجرای پروژه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 کلاس، مهرماه در ملارد به بهره برداری می رسد

21 کلاس، مهرماه در ملارد به بهره برداری می رسد