مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:072022-09-21سياسي

زیدآبادی: رییسی نه تنها کاری برای اقتصاد نکرد، بلکه در باره هیچ چیزی صریح حرف نزد


بزرگ ترین اشتباه اصولگرایان این بود که برآمدن محمود احمدی نژاد در انتخابات سال 84 را به معنای عدول جامعه از مطالبات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی خود تعبیر کردند و سرخوشانه به تحقیر نیروهای رقیب خود پرداختند.

- بزرگ ترین اشتباه اصولگرایان این بود که برآمدن محمود احمدی نژاد در انتخابات سال 84 را به معنای عدول جامعه از مطالبات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی خود تعبیر کردند و سرخوشانه به تحقیر نیروهای رقیب خود پرداختند.

احمد زیدآبادی در روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که در دوم خرداد سال 76 رخ داد، نه از سر هوا و هوس جمعی خاص بود، نه ربطی به توطئه خارجی داشت و نه از آسمان نازل شده بود.

آن واقعه فقط از گرایش عمومی جامعه و مطالبات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی آنان پرده برداشت و آن را از زیر پوست جامعه به عرصه علنی سیاست کشید.

این رخداد در اصل می بایست مورد استقبال اجزای مختلف حکومت قرار گیرد یا دست کم سبب هوشیاری آنها در مورد جریان های جاری در اعماق جامعه و برنامه ریزی متین برای تطبیق تدریجی سیاست ها با مطالبات عمومی شود تا جامعه ایرانی از این طریق به ثبات و پایداری سیاسی لازم دست یابد.

گرچه نمی توان اشتباهات کوچک و بزرگ اصلاح طلبان در آن مقطع زمانی را انکار کرد، اما اشتباه و تقصیر عمده به گردن اصولگرایان است که تمام توان خود را به کار گرفتند تا ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیدآبادی: رییسی نه تنها کاری برای اقتصاد نکرد، بلکه در باره هیچ چیزی صریح حرف نزد

زیدآبادی: رییسی نه تنها کاری برای اقتصاد نکرد، بلکه در باره هیچ چیزی صریح حرف نزد