مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:522022-09-21سياسي

تکریم قهرمانان مقاومت در اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» روز گذشته در حوزه هنری برگزار شد.

سردار محمد تهرانی مقدم در این نشست گفت: - اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با تجلیل از چهره های مقاومت در عرصه جهانی، در تهران و دامغان برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت روز گذشته در حوزه هنری برگزار شد.

سردار محمد تهرانی مقدم در این نشست گفت: هفتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با شعار تضاد گفتمان مقاومت و سلطه جهانی و با حضور 240 مهمان از 36 کشور دنیا از گروه های مقاومت و فرماندهان جهادی برگزار خواهد شد.

افتتاحیه این اجلاسیه با رویکرد علمی و پژوهشی و ارائه 30 مقاله از دانشمندان و اندیشمندان، دوم مهرماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد و اختتامیه آن نیز چهارم مهر در دامغان خواهد بود.

وی افزود: در این اجلاسیه از هشت نفر از مجاهدین و افرادی که با همه وجود در مقابل ظلم و ستم ایستاده اند تکریم می شود و جایزه ویژه بین المللی مجاهدان در غربت رونمایی خواهد شد.

تهرانی مقدم یادآور شد: نمایشگاه بین المللی از غربت تا عظمت نیز در حاشیه این اجلاسیه در دامغان برگزار می شود و فعالان فرهنگی، هنری در این نمایشگاه به بیان نظرات خود خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم قهرمانان مقاومت در اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت

تکریم قهرمانان مقاومت در اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت