مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 09:022022-09-21دانش

طرح های پژوهشی ترکیبی از چند پایان نامه در حوزه علوم شناختی مورد حمایت قرار می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در راستای سیاست های خود می کوشد با حمایت از طرح های پژوهشی، زمینه ترویج دانش، - در راستای ارتقای دانش علوم شناختی در سطح کشور، طرح های پژوهشی ترکیبی از چند پایان نامه حمایت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در راستای سیاست های خود می کوشد با حمایت از طرح های پژوهشی، زمینه ترویج دانش، تولید فناوری و خدمات شناختی را در سطح کشور فراهم و انگیزه فعالیت های علمی و تحقیقاتی در حوزه های علوم و فناوری های شناختی گسترش دهد.

ستاد به منظور افزایش هم افزایی پایان نامه ها و رساله های دانشجویی در راستای تحقق اهداف مصوب در حوزه علوم شناختی در نوزدهمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در پاییز سال جاری از طرح های دسته ج حمایت می کند.

طرح های پیشنهادی محققان در این فراخوان شامل ترکیبی از حداقل دو پایان نامه (کارشناسی ارشد/ دکتری) است که باید در راستای اهداف پژوهشی، توسعه فناوری و یا خدمات شناختی و در چارچوب اولویت ­های ستاد قرار داشته و دستاورد یکپارچه ای را دنبال کنند.

طرح های پژوهشی و توسعه فناوری، خصوصاً در حوزه ­ی علوم پایه، مشروط به مشخص بودن فاز های بعدی طرح برای رفع نیاز های جامعه و توسعه اقتصاد دانش بنیان مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پژوهشی ترکیبی از چند پایان نامه در حوزه علوم شناختی مورد حمایت قرار می گیرد

طرح های پژوهشی ترکیبی از چند پایان نامه در حوزه علوم شناختی مورد حمایت قرار می گیرد