مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 10:222022-09-21حوادث

12 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ورامین کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ورامین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ شهرام امیریان جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد با موضوع توزیع و قاچاق مواد مخدر، از کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ورامین خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و مأموران پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع هرویین و مرفین به صورت گسترده در شرق استان تهران مطلع شدند.

وی گفت: مأموران با تحت نظر قرار دادن این متهم و نیز رصد فعالیت هایش دریافتند که وی در صدد انتقال مواد مخدر و توزیع آن در بین مشتریانش است که بلافاصله وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: پس از هماهنگی قضایی به محل مخفیگاه وی اعزام و در بازرسی انجام شده پنج کیلو و 900 گرم مرفین و هفت کیلوگرم هرویین کشف و یک نفر متهم دستگیر و جهت تحقیقات به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر دلالت و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

امیریان خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون و قاطعانه در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام می دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ورامین کشف شد

12 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ورامین کشف شد