مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:322022-09-21اقتصادي

سرویس مدارس در هاله­ ای از ابهام!


اراک؛ افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس یکی از چالش ­های مضاعف خانواده ها در شروع سال تحصیلی جدید است که باتوجه به افزایش هزینه های زندگی و امور تحصیلی باید تصمیمی منطقی و اصولی برای آن گرفته شود.

رانندگان و مسؤولین شرکت های حمل ونقل سرویس مدارس قیمت های بالایی را  برای سرویس دهی اعلام کرده اند که بیشتر خانواده ها از پرداخت آن عاجز هستند، اولیا و خانواده ها اظهار می ­کنند که درصد افزایش نرخ سرویس مدارس با افزایش حقوق و دستمزدها همخوانی ندارد و در برخی موارد درصد افزایش هزینه های سرویس مدارس به 100 تا 300 درصد می رسد، البته هزینه سرویس مدارس در شهرهای بزرگ بیشتر خواهد بود.

رانندگان بالا بودن هزینه های نگهداری و قطعات خودرو را علت افزایش کرایه سرویس مدارس اعلام می کنند، هزینه یک ماه سرویس مدارس با شهریه یک سال تحصیلی در مدارس دولتی و هیأت امنایی برابر شده و این موضوع باعث نگرانی اولیا و خانواده­ها گردیده است.

فعال فرهنگی استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: مشکل از آنجا شروع شد که در دو ماه پایانی سال تحصیلی قبل در بعد از عید، رانندگان سرویس مدارس هزینه­ های بالایی را که معمولاً دو یا سه برابر نرخ مصوب بود طلب کردند و چون خانواده ­ها مجبور بودند این هزینه­ ها  را پرداخت کنند، بالاجبار قیمت­ های بالا رسمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس مدارس در هاله­ ای از ابهام!

سرویس مدارس در هاله­ ای از ابهام!