مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-21سياسي

شهادت دو مامور نیروی انتظامی ادامه جانفشانی های دفاع مقدس است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نیروی انتظامی در چهل سال گذشته همیشه به وظیفه خود عمل کرده و به عنوان نمونه دو مامور وظیفه شناس در هفته گذشته به شهادت رسیدند که این جانفشانی ها ادامه راهی است که در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین صبح امروز در جمع پرسنل خدوم حسینی سال جاری با عظمت و شکوه خاصی برگزار شد که به گفته بزرگان ایران و عراق بزرگترین اربعین تاریخ شکل گرفت و می توان گفت اربعین روز پیروزی اهل بیت(ع) در دستاورد جهاد تبیین بود.

وی گفت: اهل بیت(ع) در مسیر کوفه به شام به بهترین نحو ممکن جهاد تبیین را انجام دادند و با روشنگری خود کار عظیمی دیگر مانند شهادت امام حسین(ع) و یارانش انجام دادند و ما نیز لازم است با عمل به منویات مقام معظم رهبری این دستور بزرگ الهی را در مواجهه با بزنگاه های مختلف انجام دهیم.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به رحلت پیامبر اکرم(ص) افزود: پیامبر اسلام(ص) در پایان عمر با برکت خود خواستند که اصحاب خود را از گمراهی نجات دهند اما برخی از خواص آن دوران نگذاشتند ایشان سفارش کلیدی خود را به رشته تحریر در آوردند تا وحدت جهان اسلام شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت دو مامور نیروی انتظامی ادامه جانفشانی های دفاع مقدس است

شهادت دو مامور نیروی انتظامی ادامه جانفشانی های دفاع مقدس است