مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-21سياسي

سرآمدان علمی میدان داری می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قانون جهش تولید دانش بنیان دستگاه ها را موظف کرده تا برای حمایت از این طرح ها به میدان بیایند و با استفاده از همه ظرفیت های خود؛ - طرح های فناورانه مساله محور و جریان سازی که نیازمند همکاری و هم افزایی بخش های مختلف است با مشارکت دستگاه های مرتبط، تجاری سازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قانون جهش تولید دانش بنیان دستگاه ها را موظف کرده تا برای حمایت از این طرح ها به میدان بیایند و با استفاده از همه ظرفیت های خود؛ زمینه اجرایی شدن این طرح ها را با کمک دیگر دستگاه ها و با استفاده از توان دانشی دانشگاه ها فراهم کنند.

آیین نامه ابلاغی هیات وزیران هم با تاکید بر همین موضوع، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را مکلف کرده تا زمینه لازم برای اجرای طرح های فناورانه پرچمدار و جریان ساز که طرح هایی مساله محور و با قابلیت تجاری سازی هستند و اجرای آن ها نیازمند مشارکت گسترده بازیگران مختلف است را فراهم کند.

در این آیین نامه تاکید شده است که این برنامه با راهبری و هدایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صندوق شورای عالی و سایر دستگاه های اجرایی ذیربط به ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری و بر اساس ماموریت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرآمدان علمی میدان داری می کنند

سرآمدان علمی میدان داری می کنند