مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-21سياسي

اتحاد بین مردم رمز پیروزی بر دشمنان انقلاب اسلامی است


امروز اگر همه ما در کنار و همراه هم باشیم، از این مقطع سختی که دشمن در عرصه اقتصادی - روانی و فرهنگی علیه ما به راه انداخته پیروز بیرون خواهیم آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه؛ محسن صادقی ظهر امروز در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به همراهی و همبستگی مردم در تحریم های دوران جنگ اظهار کرد: امروز اگر همه ما در کنار و همراه هم باشیم، از این مقطع سختی که دشمن در عرصه اقتصادی - روانی و فرهنگی علیه ما به راه انداخته پیروز بیرون خواهیم آمد.

وی با تاکید بر حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های آینده افزود: سیر تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، پرداختن به نقش امام (ره) و رهبری در دفاع مقدس، پرداختن به نقش مردان، زنان و آحاد مردم در دفاع همه جانبه، پرداختن به نقش رسانه ها و تبلیغات در دفاع مقدس، معرفی الگوها و اسوه های ایثار، شهادت، جانبازی و آزادگی در دفاع مقدس، آشنایی با علل تحمیل جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران، معرفی قشرها، اصناف و گروه های مدافع انقلاب از جمله اهداف برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه زرندیه دلیل برگزاری برنامه های دفاع مقدس را آگاهی دادن به مردم به ویژه جوانان عنوان کرد و ادامه داد: سپاه خود را موظف می داند با بیانی نرم و شفاف و با بهره گیری از امکانات به سؤالات و شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد بین مردم رمز پیروزی بر دشمنان انقلاب اسلامی است

اتحاد بین مردم رمز پیروزی بر دشمنان انقلاب اسلامی است