مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-21سياسي

علت ابقای احمدی نژاد در مجمع تشخیص چیست ؟


عطریانفر با اشاره به حضور دورباره احمدی نژاد در مجمع تشخیص گفت: تشخیص من این است که رهبری باور دارند نام آقای احمدی نژاد در جدول اعضای مجمع به این منظور باید حفظ شود که ایشان کنترل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، قرن نو نوشت: روز گذشته، رهبر انقلاب در حکمی اعضای دوره جدید مجمع تشخیص را معرفی کردند.

بر همین اساس، محمود احمدی نژاد که پیش بینی ها حاکی از حذف او بود، عضویتش در این نهاد سیاسی تمدید شد و برخی چهره ها چون ناطق نوری در دوره جدید حضور ندارند.

محمد عطریانفر (عضو حزب کارگزاران) گفت: تشخیص من این است که رهبری باور دارند نام آقای احمدی نژاد در جدول اعضای مجمع به این منظور باید حفظ شود که ایشان کنترل شود.

آقای عطریانفر! پیش بینی می شد آقای احمدی نژاد با توجه به عملکردش در سال های اخیر و تحریم انتخابات، دیگر عضو مجمع نباشند، تحلیل شما از تمدید حضور او در دوره جدید مجمع تشخیص چیست؟ آنچه جامعه سیاسی ایران باور داشتند این بود که آقای احمدی نژاد از جدول اسامی اعضای مجمع تشخیص در دوره جدید حذف خواهد شد ولی، بر اساس آنچه اتفاق افتاد حتما نظر رهبری متکی بر دلایل و استدلال هایی است که ما نمی دانیم.

البته، می توان گمانه زنی کرد اما، ممکن است این گمانه ها با واقعیت ارتباطی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت ابقای احمدی نژاد در مجمع تشخیص چیست ؟

علت ابقای احمدی نژاد در مجمع تشخیص چیست ؟