مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 12:372022-09-21اقتصادي

رشد 38 درصدی پرداخت زکات در استان قزوین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زکات جمع آوری شده در استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 38 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری در دیدار با امام جمعه الموت اظهار کرد: تلاش ما ارائه خدمت اثربخش به ولی نعمتان تحت حمایت است.

وی ادامه داد: تجربه کار در کمیته امداد به ما ثابت کرده که هیچ پولی مثل زکات نمی تواند از کار مردم گره گشایی کند، پرداخت زکات برای خود زکات دهنده هم تاثیرات زیادی داشته است و ما مواردی داریم که زکات دهندگان برکت پرداخت زکات را دیده اند که از آتش نگرفتن گندم زکات دهنده تا رفع بالاهای مختلف.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: علیرغم اینکه هر ساله شاهد رشد زکات بوده ایم اما هنوز به نقطه ایده آل نرسیده ایم، به همین منظور در مهر ماه سال جاری، همایش منطقه ای زکات با رویکرد علمی، ترویجی و تکریمی در استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: درآمد 22 میلیارد تومانی زکات طی پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38 درصد رشد را نشان می دهد.

ظاهری یادآور شد: خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نیازمندان تحت حمایت، متنوع و مختلف و  با رویکرد توانمندسازی به دنبال تکریم و ارتقای زندگی عزت مندانه نیازمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 38 درصدی پرداخت زکات در استان قزوین

رشد 38 درصدی پرداخت زکات در استان قزوین